"Zrozumieć i pomóc cz. II - indywidualizacja w praktyce – od metody do oceniania”
 
Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku oraz Szkoła Podstawowa nr 7 im. Hugona Kołłątaja w Białymstoku w dniu 10 października 2011 r. zorganizowały Konferencję "Zrozumieć i pomóc cz. II - indywidualizacja w praktyce przez metody do oceniania”.
 
Honorowy patronat nad konferencją objęli Podlaski Kurator Oświaty oraz Prezydent Miasta Białegostoku.
Współorganizatorami konferencji były: Oddział Białostocki Polskiego Towarzystwa Dysleksji, Społeczna Szkoła Podstawowa nr 4 oraz Przedszkole Samorządowe nr 36 w Białymstoku. Konferencję wsparło Wydawnictwo Nowa Era, Wydawnictwo Harmonia oraz Centrum Wspierania Edukacji i Rozwoju ARKANA w Łodzi.
 
Celem konferencji było doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela w aspekcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania został osiągnięty. Nauczycieli mieli możliwość nie tylko teoretycznego poznania metod pracy wykorzystywanych w procesie indywidualizacji, ale również mogli wzbogacić swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w warsztatach.  Zapoznali się z ideą oceniania kształtującego wspierającego indywidualny proces rozwoju ucznia, a także sposobem jego wykorzystania na lekcji.
W trakcie trwania konferencji była możliwość konsultacji z przedstawicielami Zarządu Białostockiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz poznania nowości wydawniczych.
 
Do pobrania materiały z konferencji:

Indywidualizacja w edukacji językowej i matematycznej poprzez gry i zabawy - Zofia Olejniczak, Joanna Wójcicka - ARKANA - Centrum Wspierania Edukacji i Rozwoju w Łodzi
Wykorzystanie metod C.Freineta w indywidualizacji - mgr Iwona Sztabińska, SSP PTO nr 4.
Praca wolna i swobodny wybór materiału - kluczowymi zasadami indywidualnego podejścia do dziecka w pedagogice Marii Montessori" - Ewa Barbara Gutowska, Monika Mariola Kondracka - Przedszkole Samorządowe Nr 36 w Białymstoku
Jak oceniać?- czyli ocenianie kształtujące do tablicy - Monika Michaluk, trener Szkół Uczących Się – OK, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Warszawa.WNIOSKI Z KONFERENCJ - mgr Elżbieta Babicz, mgr Barbara Jocz
WNIOSKI Z KONFERENCJI - mgr Elżbieta Babicz, mgr Barbara Jocz.
 

GALERIA ZDJĘĆ Z KONFERENCJI

Kwiecień 2025
P W Ś C Pt S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe wydarzenia

środa, 02.04.2025
15:30 19:30
Eko prace plastyczne jako doskonały sposób na rozwijanie kreatywności. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 19:00
Ortografia z pomysłem – propozycje rozwiązań praktycznych w kształtowaniu czujności ortograficznej uczniów klas młodszych. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 20:00
Grammatik mit Spaβ- przykłady ćwiczeń utrwalających w ciekawy i zabawny sposób struktury gramatyczne do prostej i szybkiej implementacji na lekcji języka niemieckiego (ON-LINE)
środa, 02.04.2025
16:30 20:30
Fajna zabawa to freblowska sprawa”. Praktyczne wykorzystanie elementów pedagogiki freblowskiej w przedszkolu (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Starosielce) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
15:30 18:00
Tworzenie cyfrowych lekcji języka obcego z wykorzystaniem Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej – jak zacząć? (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:00 20:00
Sieć współpracy nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadpodstawowych (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:15 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Śródmieście) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
18:30 21:30
Aktywne wykorzystanie TIK oraz gier językowych w pracy dydaktycznej nauczyciela języka rosyjskiego i innego języka obcego. Bamboozle (gra drużynowa). (ON-LINE)
piątek, 04.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Białostoczek) (STACJONARNE)