mgr inż. Krzysztof Wojszko, mgr inż. Andrzej Grzędziński,
mgr inż. Aleksander Taranta, mgr inż. Leszek Szczesiul,
mgr inż. Mariusz Moszczyński

Metoda projektów
Temat :Diagnostyka układów zapłonowych.

 

1. Cele projektu
uczeń:
- zna budowę układów zapłonowych,
- zna rolę poszczególnych elementów układu zapłonowego,
- zna podstawowe parametry pracy poszczególnych elementów układu, 
- potrafi narysować schemat układu zapłonowego,
- korzysta z literatury fachowej (katalogi, instrukcje napraw, materiałów serwisowych, programów serwisowych,
- wskazuje zalety układów elektronicznych,
- umie zdiagnozować elementy układu zapłonowego. 

2. Czas realizacji:1 miesiąc.

3. Forma pracy: grupowa (tworzenie grup na zasadzie dowolnego doboru uczniów) 

4. Forma i zakres projektu:
- projekt procesu technologicznego diagnostyki dowolnego układu zapłonowego,
- opracowanie karty badań,
- wykonanie badań,
- raport-schemat układu, przebieg pomiarów, schematy podłączenia przyrządów pomiarowych, przebiegi napięć i charakterystyki elementów układu, analiza wyników, nowoczesne układy zapłonowe.

...

Cała publikacja dostępna jest w pliku do ściągnięcia.

Pobierz: Całość w formacie pdf

Kwiecień 2025
P W Ś C Pt S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe wydarzenia

środa, 02.04.2025
15:30 19:30
Eko prace plastyczne jako doskonały sposób na rozwijanie kreatywności. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 19:00
Ortografia z pomysłem – propozycje rozwiązań praktycznych w kształtowaniu czujności ortograficznej uczniów klas młodszych. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 20:00
Grammatik mit Spaβ- przykłady ćwiczeń utrwalających w ciekawy i zabawny sposób struktury gramatyczne do prostej i szybkiej implementacji na lekcji języka niemieckiego (ON-LINE)
środa, 02.04.2025
16:30 20:30
Fajna zabawa to freblowska sprawa”. Praktyczne wykorzystanie elementów pedagogiki freblowskiej w przedszkolu (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Starosielce) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
15:30 18:00
Tworzenie cyfrowych lekcji języka obcego z wykorzystaniem Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej – jak zacząć? (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:00 20:00
Sieć współpracy nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadpodstawowych (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:15 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Śródmieście) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
18:30 21:30
Aktywne wykorzystanie TIK oraz gier językowych w pracy dydaktycznej nauczyciela języka rosyjskiego i innego języka obcego. Bamboozle (gra drużynowa). (ON-LINE)
piątek, 04.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Białostoczek) (STACJONARNE)