mgr inż. Krzysztof Wojszko, mgr inż. Andrzej Grzędziński,
mgr inż. Aleksander Taranta, mgr inż. Leszek Szczesiul,
mgr inż. Mariusz Moszczyński
Metoda projektów
Temat :Diagnostyka układów zapłonowych.
1. Cele projektu
uczeń:
- zna budowę układów zapłonowych,
- zna rolę poszczególnych elementów układu zapłonowego,
- zna podstawowe parametry pracy poszczególnych elementów układu,
- potrafi narysować schemat układu zapłonowego,
- korzysta z literatury fachowej (katalogi, instrukcje napraw, materiałów serwisowych, programów serwisowych,
- wskazuje zalety układów elektronicznych,
- umie zdiagnozować elementy układu zapłonowego.
2. Czas realizacji:1 miesiąc.
3. Forma pracy: grupowa (tworzenie grup na zasadzie dowolnego doboru uczniów)
4. Forma i zakres projektu:
- projekt procesu technologicznego diagnostyki dowolnego układu zapłonowego,
- opracowanie karty badań,
- wykonanie badań,
- raport-schemat układu, przebieg pomiarów, schematy podłączenia przyrządów pomiarowych, przebiegi napięć i charakterystyki elementów układu, analiza wyników, nowoczesne układy zapłonowe.
...
Cała publikacja dostępna jest w pliku do ściągnięcia.
Pobierz: Całość w formacie pdf
sobota, 22.02.2025 09:00 17:00 Krytyczne myślenie i neurodydaktyka w praktyce szkolnej. (STACJONARNE) |
poniedziałek, 24.02.2025 15:00 20:00 Nauczyciel umiejętny cyfrowo: Triki w PowerPoint – coś więcej niż prezentacja? (Menu animowane, prosta ankieta, gra w Power Point). (ON-LINE) |
poniedziałek, 24.02.2025 17:30 20:30 „Ogarnij Canvę – Cz. I.” - dla początkujących (STACJONARNE) |
wtorek, 25.02.2025 15:45 19:45 Wypowiedź argumentacyjna na poziomie podstawowym – jak pomóc uczniowi w redagowaniu pracy i sobie w jej ocenieniu ? (STACJONARNE) |
wtorek, 25.02.2025 16:00 19:00 ,,Warto to mieć" - pomoce dydaktyczne przydatne w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. (STACJONARNE) |
wtorek, 25.02.2025 16:30 20:30 Pomysł na katechezę: Cykl roczny nabożeństw – wybrane realizacje na lekcjach religii prawosławnej (BIELSK PODLASKI) (STACJONARNE) |
wtorek, 25.02.2025 17:00 20:00 Standardy ochrony małoletnich na lekcji wychowania fizycznego – kluczowe aspekty prawne i wychowawcze (ON-LINE) |