Ewa Gutowska
Plan metodyczny dla klasy IId
Tytuł bloku: Popatrz, ile jesieni leży już na ziemi...
Temat dnia: Opisuję jesienne liście.
Cele ogólne:
kształtowanie umiejętności wypowiadania się na dany temat;
wzbogacanie słownictwa o wyrazy związane z jesienią;
kształcenie umiejętności poprawnego redagowania opisu z użyciem zgromadzonego słownictwa;
doskonalenie techniki rachunku pamięciowego;
rozwijanie wyobraźni plastycznej.
Marzena Klin
SCENARIUSZ ZAJĘĆ
TYTUŁ BLOKU: Wiersze Juliana Tuwima.
TYTUŁY DNI AKTYWNOŚCI:
1. Czy można rozmawiać z psem?
2. Dlaczego słowa mają niezwykłą moc?
3. Co to znaczy mieć bujną wyobraźnię?
4. Czy wiersze można śpiewać?
5. Czy wiersze dają radość?
6. Czy wiersz może nas czegoś nauczyć- ocena postępowania bohaterów.
7. Klasowy tomik poezji.
Marzena Klin
SCENARIUSZ ZAJĘĆ W KLASIE III
TYTUŁ BLOKU: Czas zatrzymany w legendzie
DNI AKTYWNOŚCI:
1. Kto stworzył Podhale?
2. Jak powstała Wisła?
3. Wędrujemy po wyżynach.
4. Wędrujemy po nizinach.
5. Gdzie rośnie wydmuchrzyca?
6. Opisuję krajobraz mojej miejscowości.
Ewa Gutowska i Marzena Klin
"CZY MOŻNA INACZEJ?" - Konkurs Plastyczny
Już od najmłodszych lat życia, dziecko nabywa nawyki i umiejętności sprzyjające ochronie zdrowia. Pierwszymi nauczycielami są niewątpliwie rodzice. Od ich świadomości zdrowotnej, wiedzy i zaangażowania w rozwój oraz wychowanie zależy, jakich wyborów dotyczących zdrowia będzie dokonywało ich dziecko w przyszłości. W momencie rozpoczęcia edukacji szkolnej, kolejnym przewodnikiem i osobą wspierającą staje się nauczyciel – wychowawca. To od jego kreatywności i zaangażowania zależy w jaki sposób uczniowie poznają i zechcą stosować w praktyce wiedzę i umiejętności z zakresu edukacji zdrowotnej.
Ewa Mieleszkiewicz
Kształcenie zintegrowane klasa II
Krąg tematyczny: Nasze zdrowie
Temat dnia: Czasami chorujemy
Dzień aktywności: pierwszy
Nauczyciel prowadzący: Ewa Mieleszkiewicz
sobota, 27.04.2024 09:00 13:00 Mój warsztat pracy – jak prawidłowo zaplanować i przeprowadzić lekcję języka obcego (ON-LINE) |
poniedziałek, 29.04.2024 15:00 20:00 ScratchJr – programowanie od malucha (STACJONARNE) |
poniedziałek, 29.04.2024 16:45 20:00 Matura z języka polskiego – poziom rozszerzony. Propozycje metodyczne (STACJONARNE) |
poniedziałek, 29.04.2024 17:00 20:00 Hello Bugs - pomysły na zabawy językowo-sensoryczne-z j. nowożytnego /j .angielski/. (STACJONARNE) |
wtorek, 30.04.2024 15:30 19:30 Egzamin ustny na maturze z języka polskiego – kryteria oceny (STACJONARNE) |
poniedziałek, 06.05.2024 15:00 19:00 Urzeczywistnić marzenia – przygotowanie druku 3D (STACJONARNE) |
środa, 08.05.2024 15:30 19:30 Kwiaty na Dzień Matki – różne techniki wykonania (STACJONARNE) |
środa, 08.05.2024 16:00 19:00 Kreatywność jako kompetencja kluczowa. Jak ją rozwijać u uczniów klas początkowych? (STACJONARNE) |