Program zajęć pozalekcyjnych w gimnazjum
„Nie wszystko złoto, co się świeci, czyli kupuj z głową”
mgr Joanna Ejsmont
Zajęcia są adresowane do uczniów klas II i III, PG, którzy pozytywnie odpowiedzą na propozycję dodatkowej pracy podczas ośmiu spotkań trwających dwie godziny lekcyjne.
Planowane zajęcia mają na celu umożliwić uczniom przyjęcie krytycznej postawy wobec niektórych ofert współczesnego świata, zachęcić do podejmowania wysiłku stawania się świadomym konsumentem, który chce bardziej „być” niż „mieć”
Sadzę, że propozycja zajęć o poniższej tematyce poszerzy zakres wiedzy zdobywanej podczas zajęć z wiedzy o społeczeństwie. Mam nadzieję, że realizowane treści i formy pracy przyczynią się do umocnienia bądź podniesienia pozytywnej samooceny uczniów w kwestii ich umiejętności i zdolności.
Program opracowałam korzystając z elementów Podstawy Programowej kształcenia ogólnego z wiedzy o społeczeństwie w gimnazjum, opublikowanej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej zaś treści kształcenia nawiązują do programu nauczania wiedzy o społeczeństwie do kl. III pt.: „ Działam aktywnie”, z którego korzystam na lekcjach wos (nr dopuszczenia DKW – 4014 – 214/99)
CELE:
...
Cała publikacja w pliku do pobrania: - pobierz w formacie pdf -
sobota, 27.04.2024 09:00 13:00 Mój warsztat pracy – jak prawidłowo zaplanować i przeprowadzić lekcję języka obcego (ON-LINE) |
poniedziałek, 29.04.2024 15:00 20:00 ScratchJr – programowanie od malucha (STACJONARNE) |
poniedziałek, 29.04.2024 16:45 20:00 Matura z języka polskiego – poziom rozszerzony. Propozycje metodyczne (STACJONARNE) |
poniedziałek, 29.04.2024 17:00 20:00 Hello Bugs - pomysły na zabawy językowo-sensoryczne-z j. nowożytnego /j .angielski/. (STACJONARNE) |
wtorek, 30.04.2024 15:30 19:30 Egzamin ustny na maturze z języka polskiego – kryteria oceny (STACJONARNE) |
poniedziałek, 06.05.2024 15:00 19:00 Urzeczywistnić marzenia – przygotowanie druku 3D (STACJONARNE) |
środa, 08.05.2024 15:30 19:30 Kwiaty na Dzień Matki – różne techniki wykonania (STACJONARNE) |
środa, 08.05.2024 16:00 19:00 Kreatywność jako kompetencja kluczowa. Jak ją rozwijać u uczniów klas początkowych? (STACJONARNE) |