Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku oraz Szkoła Podstawowa nr 7 im. Hugona Kołłątaja w Białymstoku w dniu 18 października 2010 r. zorganizowały na Konferencję „Zrozumieć i pomóc – czyli jak indywidualizować proces edukacji dziecka”. Honorowy patronat nad konferencją objął Prezydent Miasta Białegostoku. Współorganizatorami konferencji były: Oddział Białostocki Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Przedszkole Samorządowe nr 65 w Białymstoku. Konferencję sponsorowali: Bank Pocztowy Oddział w Białymstoku, „Plant” Sp. Z o.o. w Gołdapi- realizator programu „Owoce w szkole”, Wydawnictwo MAC Edukacja.

Podczas konferencji przerowadzonych zostało szereg wykładów i warsztatów związanych z indywidualizacją procesu nauczania.

Zamieszczamy do pobrania materiały z konferencji:

Zadania szkoły w zakresie rozpoznawania ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się - mgr Jolanta Halicka

Indywidualizacja kształcenia w świetle nowych regulacji prawnych - uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - mgr Anna Gawryluk

Model pracy z uczniem z SPE - mgr Anna Gawryluk

Indywidualizacja pracy z uczniem - teoretyczno - dydaktyczne ujęcie problemu - mgr Monika Zińczuk

Terapeutyczna rola pomocy rozwojowych Marii Montessori w kontekście indywidualnych oddziaływań na ucznia - mgr Monika Mariola Kondracka, mgr Agnieszka Dzierka

Dlaczego indywidualizacji nie da się wyminać? - mgr Katarzyna Wojtkowska

Profil poznawczy - Czy poznawać siebie czy ucznia? - mgr Katarzyna Wojtkowska

Warsztaty rysunku realizstycznego - mgr Iwona Maj

Oferta Pracowni Punctum

WNIOSKI Z KONFERENCJ - mgr Elżbieta Babicz, mgr Barbara Jocz

GALERIA ZDJĘĆ Z KONFERENCJI

Kwiecień 2025
P W Ś C Pt S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe wydarzenia

środa, 02.04.2025
15:30 19:30
Eko prace plastyczne jako doskonały sposób na rozwijanie kreatywności. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 19:00
Ortografia z pomysłem – propozycje rozwiązań praktycznych w kształtowaniu czujności ortograficznej uczniów klas młodszych. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 20:00
Grammatik mit Spaβ- przykłady ćwiczeń utrwalających w ciekawy i zabawny sposób struktury gramatyczne do prostej i szybkiej implementacji na lekcji języka niemieckiego (ON-LINE)
środa, 02.04.2025
16:30 20:30
Fajna zabawa to freblowska sprawa”. Praktyczne wykorzystanie elementów pedagogiki freblowskiej w przedszkolu (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Starosielce) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
15:30 18:00
Tworzenie cyfrowych lekcji języka obcego z wykorzystaniem Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej – jak zacząć? (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:00 20:00
Sieć współpracy nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadpodstawowych (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:15 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Śródmieście) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
18:30 21:30
Aktywne wykorzystanie TIK oraz gier językowych w pracy dydaktycznej nauczyciela języka rosyjskiego i innego języka obcego. Bamboozle (gra drużynowa). (ON-LINE)
piątek, 04.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Białostoczek) (STACJONARNE)