Warsztaty metodyczne dl a nauczycieli języków obcych pt. „Uczeń niedosłyszący na lekcji języka angielskiego” w ramach projektu „Sign Me English

Centrum Zasobów Dydaktycznych Języka Angielskiego w Białymstoku realizuje Projekt Alumni "Teaching English and culture through sign language" organizowany przez m.in. YLRS, American Corners oraz Instytut Głuchoniemych w Warszawie. Honorowy patronat objął Minister Edukacji Narodowej.


W ramach tego projektu, odbyły się warsztaty metodyczne poświęcone nauczaniu języka angielskiego osób niedosłyszących / niesłyszących oraz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
15 marca 2013r. zajęcia „Nauczanie osób niesłyszących języka angielskiego” poprowadził  Bartosz Wilimborek – nauczyciel języka angielskiego w Instytucie Głuchoniemych w Warszawie. Uczestnicy warsztatów mogli zapoznać się formami komunikacji z osobami niesłyszącymi, poznać różne formy  i metody, jakie należy stosować w pracy z uczniami niesłyszącymi, ich rodzicami, a także z pozostałymi uczniami z klasy. Ponadto, p. Wilimborek, zapoznał uczestników ze stroną internetową projektu "Sign me English" (www.signmeenglish.pl) oraz zachęcił do udziału w Konkursie Jezyka Angielskiego „Sign Me English”.
 
21 marca 2013r. warsztaty „Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.”  Poprowadziła Anna Gawryluk – doradca metodyczny szkolnictwa specjalnego i integracyjnego. Warsztaty miały na celu zapoznanie uczestników ze specyfiką nauczania dzieci z różnymi dysfunkcjami, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów niesłyszących i niedosłyszących. Ponadto, nauczyciele mieli okazję na  dzielenie się swoimi doświadczeniami w celu poszukiwania nowych rozwiązań wychowawczych i dydaktycznych.
 
Kwiecień 2025
P W Ś C Pt S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe wydarzenia

środa, 02.04.2025
15:30 19:30
Eko prace plastyczne jako doskonały sposób na rozwijanie kreatywności. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 19:00
Ortografia z pomysłem – propozycje rozwiązań praktycznych w kształtowaniu czujności ortograficznej uczniów klas młodszych. (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
16:00 20:00
Grammatik mit Spaβ- przykłady ćwiczeń utrwalających w ciekawy i zabawny sposób struktury gramatyczne do prostej i szybkiej implementacji na lekcji języka niemieckiego (ON-LINE)
środa, 02.04.2025
16:30 20:30
Fajna zabawa to freblowska sprawa”. Praktyczne wykorzystanie elementów pedagogiki freblowskiej w przedszkolu (STACJONARNE)
środa, 02.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Starosielce) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
15:30 18:00
Tworzenie cyfrowych lekcji języka obcego z wykorzystaniem Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej – jak zacząć? (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:00 20:00
Sieć współpracy nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadpodstawowych (ON-LINE)
czwartek, 03.04.2025
17:15 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Śródmieście) (STACJONARNE)
czwartek, 03.04.2025
18:30 21:30
Aktywne wykorzystanie TIK oraz gier językowych w pracy dydaktycznej nauczyciela języka rosyjskiego i innego języka obcego. Bamboozle (gra drużynowa). (ON-LINE)
piątek, 04.04.2025
17:00 21:00
Dekanalne Dni Szkoleniowe: Uważność – usłyszeć „teraz”. Usłyszeć, by zrozumieć. (Dekanat Białostoczek) (STACJONARNE)