Wesołych Świąt

swita2024

UWAGA ZMIANA!!! Bardzo przepraszamy ale z przyczyn organizacyjnych musimy zmienić temin konferencji dla nauczycieli języka rosyjskiego z 28 sierpnia na 11 września godz:16:00-20:00. Pełne informacje znajdziecie państwo poniżej.

Zapraszamy serdecznie nauczycieli języka rosyjskiego na konferencję metodyczną „Od nauczania do uczenia się – konstruowanie zadań edukacyjnych”.

11.09.2024, godz. 16:00-20:00 w Białostockim Centrum Edukacji ul. Ciepła 32

PROGRAM:

  1.  rejestracja uczestników
  2.  rozpoczęcie konferencji, prezentacja oferty szkoleniowej na rok szkolny 2024/2025 – Barbara Osipczuk
  3. Od nauczania do uczenia się - konstruowanie zadań edukacyjnych – cz. 1 Monika Zdunik, Swietłana Galant
  4.  przerwa kawowa, wymiana doświadczeń
  5. Od nauczania do uczenia się - konstruowanie zadań edukacyjnych – cz. 2 Monika Zdunik, Swietłana Galant
  6. podsumowanie i zakończenie konferencji – pytania, konsultacje indywidualne.

PROWADZĄCY:

Monika Zdunik, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem, od 2004 roku egzaminator OKE.  W latach 2015-19 ekspert OKE Warszawa. Od kilkunastu lat współpracuje z PWN. Autorka i współautorka licznych publikacji w tym Repetytorium Maturzysty.

Swietłana Galant - nauczyciel dyplomowany. Od 25 lat jest związana z systemem edukacji i nauczaniem języka rosyjskiego na różnych poziomach. Pracowała w zespołach redakcyjnych Informatora o egzaminie ósmoklasisty i Informatora o egzaminie maturalnym z języka rosyjskiego. Od prawie 10 lat współpracuje z wydawnictwem PWN. Podczas tej współpracy powstał szereg materiałów dla nauczycieli języka rosyjskiego między innymi Repetytorium maturzysty.

Barbara Osipczuk, - doradca metodyczny języka rosyjskiego, nauczycielka języka rosyjskiego i angielskiego od 23 lat, obecnie pracująca bez stopni, egzaminator OKE, oligofrenopedagog, specjalistka pracująca z dziećmi w spektrum autyzmu, certyfikowana edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli, rodziców i biznesu.

 Tematyka szczegółowa:

  1. Zadania edukacyjne
  2. Piramida Blooma
  3. Cechy dobrego zadania: treść – forma + ćwiczenia warsztatowe
  4. Klasyfikacja zadań: zadania przedmiotowe i interdyscyplinarne/ ustne i pisemne/ zamknięte i otwarte/testowe
  5. Wielokrotny wybór + ćwiczenia warsztatowe
  6. Dobieranie + ćwiczenia warsztatowe
  7. Z luką + ćwiczenia warsztatowe
  8. Odpowiedzi na pytania + ćwiczenia warsztatowe
  9. Zadania krótkiej odpowiedzi + ćwiczenia warsztatowe
  10. Zadania rozszerzonej odpowiedzi + ćwiczenia warsztatowe
  11. Projekt

Zapisy na szkolenia, materiały i zaświadczenia oraz potwierdzenia udziału w szkoleniach

Platforma e-learningowa MODM

Centrum Zasobów Dydaktycznych Języka Angielskiego przy MODM w Białymstoku

Grudzień 2024
P W Ś C Pt S N
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

MODM na Facebook'u